I. SZEMÉLYES ADATOK
II. RÉSZVÉTELI DÍJ
A részvételi díj tartalmazza a konferencia előadásain való részvételt, a kávészüneteket, és a pénteki ebédet.
A kávészünetek és a pénteki ebéd értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre melynek értéke bruttó 22.000 Ft, az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel 5% és 27%-os ÁFA kulccsal kerül feltüntetésre.
A részvételi díj tartalmazza a konferencia előadásain való részvételt, a kávészüneteket, és a pénteki ebédet.
A kávészünetek és a pénteki ebéd értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre melynek értéke bruttó 22.000 Ft, az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel 5% és 27%-os ÁFA kulccsal kerül feltüntetésre.
A kedvezményes részvételi díj tartalmazza a konferencia előadásain való részvételt és a kávészüneteket. A kávészünetek értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre melynek értéke bruttó 11.000 Ft, az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel 5% és 27%-os ÁFA kulccsal kerül feltüntetésre.
A kísérő részvételi díja a pénteki ebédet tartalmazza. A kísérői regisztrációs díj teljes értéke étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre 5% és 27%-os ÁFA kulccsal.
III. ÉTKEZÉSEK
Az árak az ÁFA-t tartalmazzák! Az étkezésekre helyszínen történő jelentkezést nem tudunk elfogadni! Minden étkezés értéke közvetített étkezési szolgáltatásként kerül a számlán feltüntetésre! Kérjük, hogy a pontos létszám megállapítása érdekében minden esetben jelöljék részvételi igényüket! Az árak az ÁFA-t tartalmazzák.
IV. SZÁLLÁS
Az ár tartalmazza a szállás díját, a reggelit, az ÁFA összegét és az idegenforgalmi adót. Nem tartalmaz ugyanakkor semmiféle olyan szolgáltatást, amit a szállodában külön térítés ellenében lehet igénybe venni, pl. parkolás, minibár szolgáltatás stb. Ezen szolgáltatásokat – igénybevétel esetén – kérjük a szállodában, a helyszínen fizetni. A parkolással kapcsolatban, különösen előfoglalás esetén a szálloda recepcióján szíveskedjenek érdeklődni.
IV. SZÁLLÁS
Az ár tartalmazza a szállás díját, a reggelit, az ÁFA összegét és az idegenforgalmi adót. Nem tartalmaz ugyanakkor semmiféle olyan szolgáltatást, amit a szállodában külön térítés ellenében lehet igénybe venni, pl. parkolás, minibár szolgáltatás stb. Ezen szolgáltatásokat – igénybevétel esetén – kérjük a szállodában, a helyszínen fizetni. A parkolással kapcsolatban, különösen előfoglalás esetén a szálloda recepcióján szíveskedjenek érdeklődni.
V. SZÁMLÁZÁSI ADATOK
Magánszemély adatai
Cég / munkahely / vállalkozás / egyéni vállalkozás / alapítvány adatai
VI. ÖSSZESÍTÉS
ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK
A regisztráció visszaigazolásával a Megrendelő és a Szolgáltató között szerződés jön létre, mellyel a Szolgáltató kötelezettséget vállal a visszaigazolt szolgáltatások teljesítésére, a Megrendelő kötelezettséget vállal a szolgáltatások ellenértékének pénzügyi teljesítésére, a kapott visszaigazoláson és díjbekérőn megjelölt módon és időben.
Bankkártyával történő fizetés esetén a befizetés napját követő 5 munkanapon belül számlát küldünk távszámla formájában a regio10@kulcstavszamla.hu email címről.
A számlát a regisztrációnál megadott számlázási adatokkal készítjük és az ott megjelölt kapcsolattartó email címére küldjük.
Banki átutalás választása esetén az átutaláshoz szükséges díjbekérőt a regisztráció feldolgozását követően, de a jelentkezéstől számított 10 munkanapon belül távszámla formájában a regio10@kulcstavszamla.hu email címről küldjük a számlázási adatoknál megjelölt költségviselő nevére és az ott megadott email címére. A díjbekérőn az utaláshoz szükséges banki adatokat és a közlemény rovatban feltüntetendő hivatkozási számot is megküldjük.
Díjbekérőre történő átutalást követően a banki kivonat alapján a díjbekérő sorszámára hivatkozva számlát állítunk ki a regisztrációnál a számlázási adatoknál megjelölt költségviselő email címére, csoportos regisztrációk és céges megjelenések esetében díjbekérőre történő átutalást követően ELŐLEG számlát állítunk ki, a díjbekérőn feltüntetett szolgáltatásokkal azonos 5% és 27%-os ÁFA kulccsal.
A végszámlát rendezvényt követően az előlegszámla felhasználásával végszámlát állíjuk ki. A végszámla teljesítési dátuma a rendezvény utolsó napja.
Külföldről történő átutalásnál a külföldi banki költség az utaló felet terheli, amennyiben a banki költség levonásra kerül az utalt összegből, azt a végszámla kiállításakor fizetendő összegként tüntetjük fel.
Számlázással kapcsolatban felmerülő egyéni igényeiket (PO szám), kéréseiket kérnénk, minden esetben írásban legyenek szívesek jelezni a regisztráció alkalmával, vagy legkésőbb a befizetést/átutalást megelőzően az info@regio10.hu email címen. Telefonos vagy egyéb szóbeli számla kiállítására vonatkozó igényeket nem áll módunkban elfogadni, csakis e-mailben megküldött formában fogadjuk el.
A kiállított számlákat csakis formai kérésre hivatkozva sztornózni, és új számlát kiállítani 5.000 Ft + ÁFA adminisztrációs díj megfizetése után van lehetőség.
Számla sztornózására és új számla kiállítására költségtérítés nélkül a „RÉGIÓ-10” Kft. adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van mód.
Az új számlán a fizetési határidő az új számla kiállítás napjától számított 8 nap.
FIZETÉSI HATÁRIDŐ
Banki átutalás esetén a részvételi díj és a megrendelt szolgáltatás(ok) a jelentkezést követően küldött díjbekérő alapján a feltüntetett fizetési határidőig (Esedékesség dátuma) az azon feltüntetett bankszámlaszámra fizetendő.
A kedvezményes részvételi díjjal történő jelentkezés határideje egyben a kedvezményes díj befizetésének határideje is!
Amennyiben határidőre nem történik meg a részvételi díj befizetése, abban az esetben a normál regisztrációs díj kerül felszámításra, az emelt összegű regisztrációs díjról egy új díjbekérőt fogunk küldeni!
A kedvezményes jelentkezési határidő napján, illetve az azt megelőző héten történő jelentkezések esetében a kedvezményes regisztrációs díj befizetésének határideje a kedvezményes jelentkezési határidőtől eltérően a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidő lesz. (Esedékesség napja).
A jelentkezési és fizetési határidő lejáratát követően az emelt összegű regisztrációs díjról, ÚJ díjbekérőt küldünk, melynek fizetési határideje a díjbekérőn feltüntetett esedékesség napja.
.
LEMONDÁSI ÉS MÓDOSÍTÁSI FELTÉTELEK
A regisztrációt és/vagy a megrendelt szolgáltatás(ok) lemondását minden esetben a „RÉGIÓ-10” Kft.-nek az info@regio10.hu email címen írásban kell jelezni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni, továbbá nem tekintjük lemondásnak a díjbekérő nem kiegyenlítését sem, ezért lemondási szándékát kérjük minden esetben írásban is közölni szíveskedjen. A postai úton történő lemondás esetében a lemondás dátuma a postai küldemény feladási dátuma alapján kerül elfogadásra.
A befizetett díjak visszatérítésére az alábbi esetekben van mód:
Szállás: A szállás díjmentes módosítására és kötbérmentes lemondására az alábbi dátumokig van lehetőség. A határidőt követő lemondás esetén a szállás költségét a szálloda nem téríti vissza, a megrendelt szolgáltatás teljes értéke kifizetendő.
- Soleil Apartman Szeged: május 12.
- Dóm Hotel: május 12.
- Tisza Hotel: május 12.
Regisztráció: A regisztráció és a részvételi díjban foglalt szolgáltatások díjmentes módosítási és lemondási határideje 2025. május 30. A határidőt követő lemondás esetén a részvételi díjban foglalt szolgáltatások (kávészünet és/vagy vacsora) teljes értéke kifizetendő.
Társasági programok: A társasági programok (ebéd, vacsora) díjmentes módosításai és lemondási határideje 2025. május 30. A határidőt követő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások teljes értéke kifizetendő.
Regisztráció és szállás átruházása: A határidőt követő lemondások esetében a regisztráció és a szállás átruházható. A névcserét egy új jelentkezési lap kitöltésével szintén írásban kell elküldeni a szervező iroda részére.
A kötbérmentes lemondási határidő előtti lemondások esetében a már befizetett összegek visszautalását, valamint a téves, vagy dupla utalás miatti visszafizetéseket, a rendezvény lezárását követő 30 napon belül utaljuk vissza. A visszafizetést csak a befizető személy, vagy cég bankszámlájára tudjuk teljesíteni.
Lemondás nélküli távolmaradás (NO SHOW):
A szervezők mindent megtesznek egy sikeres kongresszus lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendezvény megszervezéséhez szükséges szolgáltatások, nyomdai anyagok, szállások és étkezések megrendelését a szervezők a megadott határidőn túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett étkezések, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni, rendezvényt követően a számlát a regisztrációnál megadott számlázási adatokkal készítjük és az ott megjelölt kapcsolattartó email címére küldjük.
Társasági programokon való részvétel:
Felhívjuk figyelmüket, hogy az előadásokon, kiállításon, valamint az étkezéseken (kávészünetek, ebédek és a gálavacsora) való részvétel a névkitűzőn található QR kóddal vehetőek igénybe, így kérjük Önöket névkitűzőjüket mindig viseljék.
Regisztrációs kategóriák:
Kedvezményes (Early-bird) regisztrációs díjak 2025. március 31-ig:
• Résztvevők és meghívott előadók részére: 60.000 Ft (április 1-től: 70.000 Ft) *
• PhD Hallgató, nyugdíjas részére: 15.000 Ft (április 1-től: 20.000 Ft) **
• Kísérő részére: 15.000 Ft ***
* A részvételi díj tartalmazza a konferencia előadásain való részvételt, a kávészüneteket, és a pénteki ebédet.
A kávészünetek és a pénteki ebéd értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre melynek értéke bruttó 22.000 Ft, az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel 5% és 27%-os ÁFA kulccsal kerül feltüntetésre..
** A kedvezményes részvételi díj tartalmazza a konferencia előadásain való részvételt és a kávészüneteket.
A kávészünetek értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre melynek értéke bruttó 11.000 Ft, az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel 5% és 27%-os ÁFA kulccsal kerül feltüntetésre.
*** A kísérő részvételi díja a pénteki ebédet tartalmazza.
A kísérői regisztrációs díj teljes értéke étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre 5% és 27%-os ÁFA kulccsal.