Magyar Orvostudományi Nukleáris Társaság XXIII. Kongresszusa
Visegrád, 2025. május 15-17.
1 FtRegisztráció
Aktuális belföldi / Magyar Orvostudományi Nukleáris Társaság XXIII. Kongresszusa
Tisztelt Kollégák! Kedves Barátaim!
Nagy örömmel értesítjük Önöket/Benneteket, hogy a Hevesy György Magyar Orvostudományi Nukleáris Társaság 2025. május 15-17. között rendezi meg XXIII. tudományos kongresszusát a festői szépségű Visegrádon, a Hotel Visegrádban.
Kongresszusunk mottója “Fókuszban a teranosztika“, hiszen az elmúlt 5-6 év robbanásszerű fejlődést hozott ezen a területen, és ez a fejlődés továbbra is töretlen. A kongresszus során foglalkozunk a molekuláris képalkotó eljárások legújabb eredményeivel és a kísérletes radiofarmakológia izgalmas újdonságaival. A megszokott módon párhuzamos szekcióban továbbképzési lehetőséget biztosítunk a Technológus Kollégáinknak.
Szeretettel várjuk minden kollégánk jelentkezését és tudományos eredményeik absztraktjait. Külön öröm számunkra, ha minél több fiatal kolléga is csatlakozik hozzánk, hiszen rendkívül fontosnak tartjuk, hogy a következő generáció bemutatkozhasson és megismerkedhessen a szélesebb szakmai közösséggel.
A színvonalas tudományos program mellett gondoskodunk a különféle társasági programokról is.
Tegyük együtt még színesebbé és tartalmasabbá ezt a szakmai találkozót!
Várjuk Önöket/Benneteket szeretettel Visegrádon!
Üdvözlettel,
Dr. Besenyi Zsuzsanna PhD
A MONT XXIII. Kongresszusának Elnöke
Időpont: 2025. május 15-17.
Helyszín: Visegrád Hotel (2025 Visegrád, Rév u. 15.)
A konferencia fő témái a következők lesznek:
- Fókuszban a teranosztika
- Molekuláris képalkotó eljárások újdonságai
- Új utak a kísérletes radiofarmakológiában
Royal Club Hotel
2025 Visegrád, Duna-parti út 15.
A Royal Club Hotel a Dunakanyar festői részén, Visegrád központjától 400 méterre található. A szálloda lenyűgöző kilátással, ingyenes wifivel várja vendégeit. A Royal Club Hotel minden szobája és apartmanja légkondicionált. A hotel a konferencia helyszínétől 5 perc sétára helyezkedik el, azonban igény szerint a helyszínről előre meghatározott időpontokban térítésmentesen igénybe vehető transzfert biztosítunk a konferencia résztvevői számára.
Hotel Visegrád
2025 Visegrád, Rév utca 15.
A konferenciának otthont adó Hotel Visegrád a Dunakanyar festői környezetében 95 szobával várja vendégeit. A szobák többsége erkélyes, páratlan kilátással a visegrádi Fellegvárra, a dömösi Dunakanyar hegyeire, vagy a szállodaparkra. A Sirály étteremben hagyományos magyar ételeket kínálnak helyi alapanyagokból. A vendégek beltéren vagy a Dunára néző teraszon fogyaszthatják el ételeiket.
Aquamarina Hotel
2025 Visegrád Duna-parti út 2. (Révkikötő)
A 40 szobás Aquamarina szállodahajó a Duna legszebb szakaszán, a Dunakanyarban Visegrád központi részén található. Az Aquamarina hajó fedélzetén végig sétálva páratlan kilátásban lehet része az ide látogatóknak. Ez az egyedülálló panoráma kiegészülve a szállodahajó nyújtotta kényelemmel, igazán pihentető és feltöltő élményt nyújt minden korosztály számára. A szálloda 40 szobával rendelkezik. 1 db lakosztály mellett a hajón 28 db franciaágyas, 9 db családi, és 2 db kapitányi szoba található. Továbbá minden szoba okos TV-vel van felszerelve, az ingyenes wifi pedig a hotel egész területén elérhető.
Hotel Honti
2025 Visegrád, Duna-parti út 9.
A Visegrád központjában található Hotel Honti Konferencia Szálloda a középkori felső várra nyíló kilátással várja vendégeit. Légkondicionált szobákat, ingyenes wifit kínál. A hegyekre néző szobákban LCD TV és fabútorok kaptak helyet. A terasz és a kert is kellemes időtöltést kínál.
Az összefoglalók beérkezési határideje: 2025. március 10.
Kérjük, olvassa el figyelmesen az alábbi tájékoztatót összefoglaló elkészítése előtt!
Tartalmi követelmények:
A bejelentett előadás, poszter új, máshol még nem publikált anyagot tartalmazzon. Az összefoglalónak konkrét adatokat kell tartalmaznia a következő felosztásban:
- Bevezetés (Background)
- Anyag és módszer (Methods)
- Eredmények (Results
- Következtetés (Conclusion)
Formai követelmények:
Az egységes formátumú megjelenés érdekében kérjük a következő útmutatók betartását:
- Összefoglalóját „Times New Roman” betűtípussal, 12 pontos betűmérettel, egyes sorközzel, MAGYAR NYELVEN készítse el. A szerzők listáját és a címet is magába foglalóan, a szóközökkel együtt maximum 2200 karakter lehet.
- Az absztrakt címe félkövér betűkkel íródjon.
- A cím alá, egy sort kihagyva a szerző(k) neve kerüljön (Prof., Dr., és egyéb titulusok nélkül). Az egységes névmutató miatt a vezeték- és keresztnév megadása is szükséges minden szerzőnél! Húzza alá az előadó nevét a szerzők közül.
- Egy sort kihagyva, a következő sorban az intézet, osztály és a város szerepeljen. Különböző munkahelyekről érkező szerzőtársak esetén kérjük azokat arab számmal sorszámozni felső indexben. (A sorszámokat a szerzők neve mögött is kérjük megadni.)
- Egy sort kihagyva kezdődhet az összefoglaló. A szövegben használt rövidítéseket definiálni szükséges. A teljes szöveg bekezdések nélkül, egyes sorközzel, sorkizárt formátumban íródjon. Táblázatokat, grafikonokat tartalmazhat az összefoglaló. Képek, fotók nem kerülhetnek az összefoglalóba.
FIGYELEM AZ ELFOGADOTT ABSZTRAKTOKAT JAVÍTÁS ÉS VÁLTOZTATÁS NÉLKÜL A SZERZŐK ÁLTAL BENYÚJTOTT TARTALOMMAL ÉS FORMÁBAN TESSZÜK KÖZZÉ AZ ABSZTRAKT ÖSSZEFOGLALÓBAN!
BEKÜLDÉSI TUDNIVALÓK:
Kérjük, elkészült összefoglalóját a „Dokumentum feltöltése” menüben elektronikus formában nyújtsa be, MS Word fájlként tallózva.
A határidőt követően küldött összefoglalót nem áll módunkban elfogadni.
A weboldalra csak a „Saját fiók”-ba történő belépés után lehet dokumentumot feltölteni! Amennyiben az oldalon még nem hozott létre egy saját fiókot, először kérjük regisztráljon a weboldalon!
Az absztrakt beküldése nem jelent automatikus regisztrációt a konferenciára! A rendezvényre hamarosan lehet online regisztrálni!
Érdeklődni az info@regio10.hu e-mail címen lehet.
A Kongresszus tudományos bizottsága fenntartja a jogát arra, hogy a beérkezett összefoglalók száma és témája szerint dönt előadás, illetve poszter szekcióba történő besorolásról. Erről értesítést küldünk. Felhívjuk figyelmüket, hogy a posztereket elektronikus poszterként tudják majd a konferencia szekcióiban bemutatni!
Az összefoglalók beérkezési határideje: 2025. március 10.
A Tudományos Bizottság az előadásokat, illetve a posztereket 2025. április 10-ig bírálja el és értesíti ki az előadókat.
ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK
A regisztráció visszaigazolásával a Megrendelő és a Szolgáltató között szerződés jön létre, mellyel a Szolgáltató kötelezettséget vállal a visszaigazolt szolgáltatások teljesítésére, a Megrendelő kötelezettséget vállal a szolgáltatások ellenértékének pénzügyi teljesítésére, a kapott visszaigazoláson és díjbekérőn megjelölt módon és időben.
Bankkártyával történő fizetés esetén a befizetés napját követő 5 munkanapon belül számlát küldünk távszámla formájában a regio10@kulcstavszamla.hu email címről.
A számlát a regisztrációnál megadott számlázási adatokkal készítjük és az ott megjelölt kapcsolattartó email címére küldjük.
Banki átutalás választása esetén az átutaláshoz szükséges díjbekérőt a regisztráció feldolgozását követően, de a jelentkezéstől számított 10 munkanapon belül távszámla formájában a regio10@kulcstavszamla.hu email címről küldjük a számlázási adatoknál megjelölt költségviselő nevére és az ott megadott email címére. A díjbekérőn az utaláshoz szükséges banki adatokat és a közlemény rovatban feltüntetendő hivatkozási számot is megküldjük.
Díjbekérőre történő átutalást követően a banki kivonat alapján a díjbekérő sorszámára hivatkozva számlát állítunk ki a regisztrációnál a számlázási adatoknál megjelölt költségviselő email címére, csoportos regisztrációk és céges megjelenések esetében díjbekérőre történő átutalást követően ELŐLEG számlát állítunk ki, a díjbekérőn feltüntetett szolgáltatásokkal azonos 5% és 27%-os ÁFA kulccsal.
A végszámlát rendezvényt követően az előlegszámla felhasználásával végszámlát állíjuk ki. A végszámla teljesítési dátuma a rendezvény utolsó napja.
Külföldről történő átutalásnál a külföldi banki költség az utaló felet terheli, amennyiben a banki költség levonásra kerül az utalt összegből, azt a végszámla kiállításakor fizetendő összegként tüntetjük fel.
Számlázással kapcsolatban felmerülő egyéni igényeiket (PO szám), kéréseiket kérnénk, minden esetben írásban legyenek szívesek jelezni a regisztráció alkalmával, vagy legkésőbb a befizetést/átutalást megelőzően az info@regio10.hu email címen. Telefonos vagy egyéb szóbeli számla kiállítására vonatkozó igényeket nem áll módunkban elfogadni, csakis e-mailben megküldött formában fogadjuk el.
A kiállított számlákat csakis formai kérésre hivatkozva sztornózni, és új számlát kiállítani 5.000 Ft + ÁFA adminisztrációs díj megfizetése után van lehetőség.
Számla sztornózására és új számla kiállítására költségtérítés nélkül a „RÉGIÓ-10” Kft. adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van mód.
Az új számlán a fizetési határidő az új számla kiállítás napjától számított 8 nap.
FIZETÉSI HATÁRIDŐ
Banki átutalás esetén a részvételi díj és a megrendelt szolgáltatás(ok) a jelentkezést követően küldött díjbekérő alapján a feltüntetett fizetési határidőig (Esedékesség dátuma) az azon feltüntetett bankszámlaszámra fizetendő.
A kedvezményes részvételi díjjal történő jelentkezés határideje egyben a kedvezményes díj befizetésének határideje is!
Amennyiben határidőre nem történik meg a részvételi díj befizetése, abban az esetben a normál regisztrációs díj kerül felszámításra, az emelt összegű regisztrációs díjról egy új díjbekérőt fogunk küldeni!
A kedvezményes jelentkezési határidő napján, illetve az azt megelőző héten történő jelentkezések esetében a kedvezményes regisztrációs díj befizetésének határideje a kedvezményes jelentkezési határidőtől eltérően a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidő lesz. (Esedékesség napja).
A jelentkezési és fizetési határidő lejáratát követően az emelt összegű regisztrációs díjról, ÚJ díjbekérőt küldünk, melynek fizetési határideje a díjbekérőn feltüntetett esedékesség napja.
LEMONDÁSI ÉS MÓDOSÍTÁSI FELTÉTELEK
A regisztrációt és/vagy a megrendelt szolgáltatás(ok) lemondását minden esetben a „RÉGIÓ-10” Kft.-nek az info@regio10.hu email címen írásban kell jelezni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni, továbbá nem tekintjük lemondásnak a díjbekérő nem kiegyenlítését sem, ezért lemondási szándékát kérjük minden esetben írásban is közölni szíveskedjen. A postai úton történő lemondás esetében a lemondás dátuma a postai küldemény feladási dátuma alapján kerül elfogadásra.
A befizetett díjak visszatérítésére az alábbi esetekben van mód:
Szállás: A szállás díjmentes módosítására és kötbérmentes lemondására az alábbi dátumokig van lehetőség. A határidőt követő lemondás esetén a szállás költségét a szálloda nem téríti vissza, a megrendelt szolgáltatás teljes értéke kifizetendő.
- Royal Club Hotel: február 13.
- Hotel Visegrád: március 13.
- Hotel Honti: március 13.
- Aquamarina Hotel: március 13.
Regisztráció: A regisztráció és a részvételi díjban foglalt szolgáltatások díjmentes módosítási és lemondási határideje 2025. április 30. A határidőt követő lemondás esetén a részvételi díjban foglalt szolgáltatások (kávészünet és/vagy vacsora) teljes értéke kifizetendő.
Társasági programok: A társasági programok (ebéd, vacsora) díjmentes módosításai és lemondási határideje 2025. április 30. A határidőt követő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások teljes értéke kifizetendő.
Regisztráció és szállás átruházása: A határidőt követő lemondások esetében a regisztráció és a szállás átruházható. A névcserét egy új jelentkezési lap kitöltésével szintén írásban kell elküldeni a szervező iroda részére.
A kötbérmentes lemondási határidő előtti lemondások esetében a már befizetett összegek visszautalását, valamint a téves, vagy dupla utalás miatti visszafizetéseket, a rendezvény lezárását követő 30 napon belül utaljuk vissza. A visszafizetést csak a befizető személy, vagy cég bankszámlájára tudjuk teljesíteni.
Lemondás nélküli távolmaradás (NO SHOW):
A szervezők mindent megtesznek egy sikeres kongresszus lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendezvény megszervezéséhez szükséges szolgáltatások, nyomdai anyagok, szállások és étkezések megrendelését a szervezők a megadott határidőn túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett étkezések, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni, rendezvényt követően a számlát a regisztrációnál megadott számlázási adatokkal készítjük és az ott megjelölt kapcsolattartó email címére küldjük.
Társasági programokon való részvétel:
Felhívjuk figyelmüket, hogy az előadásokon, kiállításon, valamint az étkezéseken (kávészünetek, ebédek és a gálavacsora) való részvétel a névkitűzőn található QR kóddal vehetőek igénybe, így kérjük Önöket névkitűzőjüket mindig viseljék.
Regisztrációs kategóriák:
Kedvezményes (Early-bird) regisztrációs díjak 2025. március 14-ig:
- MONT tag: 55.000 Ft (március 15-től: 60.000 Ft) *
- nem MONT tag: 65.000 Ft (március 15-től: 70.000 Ft) *
- Céges képviselő: 65.000 Ft (március 15-től: 70.000 Ft) *
- Diák: 10.000 Ft (március 15-től: 15.000 Ft) **
- Kísérő részére: 25.000 Ft ***
- Napijegy 35.000 Ft (március 15-től: 40.000 Ft) ****
* A részvételi díj tartalmazza a konferencia előadásain való részvételt, a szakmai kiállítás látogatását, a programfüzetet, a kávészüneteket, a csütörtöki ebédet és vacsorát és a pénteki ebédet. A kávészünetek, a csütörtöki ebéd és vacsora, illetve a pénteki ebéd értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre melynek értéke bruttó 25.500 Ft, az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel 5% és 27%-os ÁFA kulccsal kerül feltüntetésre.
** A részvételi díj tartalmazza a konferencia előadásain való részvételt, a szakmai kiállítás látogatását, a programfüzetet, és a kávészüneteken való részvételt. A kávészünetek értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre melynek értéke bruttó 6.000 Ft, az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel 5% és 27%-os ÁFA kulccsal kerül feltüntetésre.
*** A kísérő részvételi díja a csütörtöki ebédet, csütörtöki vacsorát és a pénteki ebédet tartalmazza.
A kísérői regisztrációs díj teljes értéke étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre 5% és 27%-os ÁFA kulccsal.
**** A részvételi díj tartalmazza a konferencia előadásain való részvételt, a szakmai kiállítás látogatását, a programfüzetet, és a kávészüneteken való részvételt.
A kávészünetek értéke a számlán étkezés közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre melynek értéke bruttó 3.000 Ft, az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel 5% és 27%-os ÁFA kulccsal kerül feltüntetésre.
Absztrakt forma
A tartalom megtekintéséhez kérjük jelentkezzen be saját fiókjába.
Bejelentkezés