I. SZEMÉLYES ADATOK
II. RÉSZVÉTELI DÍJAK
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, a kétnapos konferencia előadásain való részvételt, a programfüzetet, a szakmai kiállítás látogatását, a konferencia csomagot és a kávészüneteket. A kávészünet értéke a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre. A részvételi díj étkezés tartalma bruttó 19.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, a kurzuson való részvételt, és a kávészünetet. A kávészünet a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, és a továbbképzésen való részvételt. A részvételi díj étkezést nem tartalmaz.
III. SZÁMLÁZÁSI ADATOK
Magánszemély adatai
Szponzor adatai
IV. ÖSSZESÍTÉS
VIII. ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK
Bankkártyával történő fizetés esetén a befizetés napját követő 8 napon belül számlát küldünk távszámla formájában a noreplay@kulcstavszamla.hu email címről.
A számlát a jelentkezési lapon megadott számlázási adatokkal készítjük és az ott megjelölt kapcsolattartó email címére küldjük. Banki átutalás választása esetén az átutaláshoz szükséges díjbekérőt a jelentkezés feldolgozását követően, de a jelentkezéstől számított 10 munkanapon belül távszámla formájában a noreplay@kulcstavszamla.hu email címről küldjük meg a számlázási adatoknál megjelölt költségviselő email címére. A díjbekérőn az utaláshoz szükséges banki adatokat és a közlemény rovatban feltüntetendő hivatkozási számot is megküldjük.
REGISZTRÁCIÓS KATEGÓRIÁK:
Kedvezményes regisztrációs díjak április 25 napra:
Hands-On kurzus: 120.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, a kurzuson való részvételt, és a welcome kávészünetet. A kávészünet a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéss
el, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
Továbbképzés dentálhigiénikusoknak és fogászati asszisztenseknek elmélet félnapos: 20.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, és a továbbképzésen való részvétel és a kávészünetet. A kávészünet a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
BSC dentálhigénikus (MFE tag csak elmélet): 5.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, és a továbbképzésen való részvételt.
BSC dentálhigénikus (MFE tag elmélet és gyakorlat): 25.000 Ft
Továbbképzés dentálhigiénikusoknak és fogászati asszisztenseknek elmélet félnapos: 20.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, és a továbbképzésen való részvétel és a kávészünetet. A kávészünet a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
Továbbképzés dentálhigiénikusoknak és fogászati asszisztenseknek - Elmélet + Gyakorlat 40.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, és a továbbképzésen való részvétel és a kávészünetet. A kávészünet a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
Kedvezményes regisztrációs díjak április 25-27 napokra
Konferencia részvételi díj MFE tagok részére: 90.000 Ft
Konferencia részvételi díj MFE tag rezidensek részére: 16.000 Ft
Konferencia részvételi díj nem MFE tagok részére: 106.000 Ft
Konferencia részvételi díj nem MFE tag rezidensek részére: 27.000 Ft
Konferencia részvételi díj dentálhigiénikusok és asszisztensek részére: 12.000 Ft
Céges képviselő: 52.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, a kétnapos konferencia előadásain való részvételt, a programfüzetet, a szakmai kiállítás látogatását, a konferencia csomagot és a kávészüneteket. A kávészünet értéke a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre.
A részvételi díj étkezés tartalma bruttó 19.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
A kávészünet értéke a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre.
A rezidensek és dentálhigiénikusok részvételi díjak étkezés tartalma bruttó 11.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
Bontott költségviselő esetén, ha költségeit részben vagy egészben a munkahelye vagy szponzor fizeti, kérjük, hogy a jelentkezési lapon pontosan jelölje meg a számlázási nevet és címet, és adjon meg a költségviselőhöz egy kapcsolattartót és elérhetőséget!
A külön fizetendő szolgáltatást és számlázási adatot a „Megjegyzés a számlázáshoz” rovatban kérjük feltüntetni szíveskedjen.
A befizetést követően a banki kivonat alapján számlát állítunk ki, amit elektronikus úton küldünk a befizető/költségviselő nevére és címére.
Figyelem! Számlát a regisztrációnál és a díjbekérőn megadott költségviselőre állítjuk ki.
Átutalást követően amennyiben előlegszámla készül, a végszámlát szintén a regisztrációnál megadott költségviselőre névre állítjuk ki. A rendezvényt követően az előlegszámlák felhasználásával végszámlát állítunk ki, amit elektronikus úton küldünk meg a befizető vagy szponzor nevére és címére.
Külföldről történő átutalásnál a külföldi banki költség az utaló felet terheli, amennyiben a banki költség levonásra kerül az utalt összegből, azt a végszámla kiállításakor fizetendő összegként tüntetjük fel.
Távbizonylatok @gmail.com-ra végződő e-mail címre történő küldés esetében a PROMÓCIÓK és/vagy FRISSÍTÉSEK nevű mappákba is érkezhetnek.
A jelentkezési lap visszaigazolásával a Megrendelő és a Szolgáltató között szerződés jön létre, mellyel a Szolgáltató kötelezettséget vállal a visszaigazolt szolgáltatások teljesítésére, a Megrendelő kötelezettséget vállal a szolgáltatások ellenértékének pénzügyi teljesítésére, a kapott visszaigazoláson és díjbekérőn megjelölt módon és időben.
Számlázással kapcsolatban felmerülő egyéni igényeiket, kéréseiket kérnénk, minden esetben írásban legyenek szívesek jelezni a regisztráció alkalmával, vagy legkésőbb a befizetést/átutalást megelőzően az info@regio10.hu email címen. Telefonos vagy egyéb szóbeli számla kiállítására vonatkozó igényeket nem áll módunkban elfogadni, csakis e-mailben megküldött formában fogadjuk el.
A rendezvény teljesítését követően (teljesítés dátuma a rendezvény utolsó napja) kiállított végszámlákat csakis formai kérésre hivatkozva sztornózni, és új számlát kiállítani 5.000 Ft + ÁFA adminisztrációs díj megfizetése után van lehetőség.
Számla sztornózására és új számla kiállítására költségtérítés nélkül a „RÉGIÓ-10” Kft. adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van mód.
Az új számlán a fizetési határidő az új számla kiállítás napjától számított 8 nap.
IX. FIZETÉSI HATÁRIDŐ
Banki átutalás esetén a részvételi díj és a megrendelt szolgáltatás(ok) a jelentkezést követően küldött díjbekérő alapján a feltüntetett fizetési határidőig (Esedékesség dátuma) az azon feltüntetett bankszámlaszámra fizetendő.
A kedvezményes részvételi díjjal történő jelentkezés határideje egyben a kedvezményes díj befizetésének határideje is! Amennyiben a jelentkezési lapon meghatározott határidőre nem történik meg a részvételi díj befizetése, a normál regisztrációs díj kerül felszámításra! A kedvezményes jelentkezési határidő napján, illetve az azt megelőző héten történő jelentkezések esetében a kedvezményes regisztrációs díj befizetésének határideje a kedvezményes jelentkezési határidőtől eltérően a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidő lesz.(Esedékesség napja).
A jelentkezési és fizetési határidő lejáratát követően az emelt összegű regisztrációs díjról, ÚJ díjbekérőt küldünk, melynek fizetési határideje a díjbekérőn feltüntetett esedékesség napja.
X. LEMONDÁSI ÉS MÓDOSÍTÁSI FELTÉTELEK
A regisztrációt és/vagy a megrendelt szolgáltatás(ok) lemondását minden esetben a „RÉGIÓ-10” Kft.-nek írásban kell jelezni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni, csakis az e-mailben vagy postai úton megküldött lemondást fogadjuk el. A postai úton történő lemondás esetében a lemondás dátuma a postai küldemény feladási dátuma alapján kerül elfogadásra.
A befizetett díjak visszatérítésére az alábbi esetekben van mód:
A regisztráció és a részvételi díjban foglalt szolgáltatások díjmentes módosítási és lemondási határideje 2024. március 31.
A társasági programok (ebéd, vacsora) díjmentes módosításai és lemondási határideje 2024. március 31.
A határidőt követő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások teljes értéke kifizetendő.
2024. március 31-ét követő lemondások esetében a regisztráció átruházható. A névcserét egy új jelentkezési lap beküldésével szintén írásban kell elküldeni a szervező iroda részére.
A kötbérmentes lemondási határidő előtti lemondások esetében a már befizetett összegek visszautalását, valamint a téves, vagy dupla utalás miatti visszafizetéseket, a rendezvény lezárását követő 30 napon belül utaljuk vissza. A visszafizetést csak a befizető személy, vagy cég bankszámlájára tudjuk teljesíteni, az irodánkat terhelő bankköltségek levonásával.
Lemondás nélküli távolmaradás (NO SHOW):
A szervezők mindent megtesznek egy sikeres kongresszus lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendezvény megszervezéséhez szükséges szolgáltatások, nyomdai anyagok, szállások és étkezések megrendelését a szervezők a megadott határidőn túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett szállodai szobák, étkezések, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni.