Perspektívák a Paro-Implantológiában és a Komprehenzív Fogászatban
Szeged, 2025. április 24-26.
1 FtRegisztráció
Aktuális belföldi / Perspektívák a Paro-Implantológiában és a Komprehenzív Fogászatban
Időpont: 2025. április 24-26.
Hivatalos weboldal: https://www.symposiumszeged.com/
SZTE TIK | József Attila Tanulmányi és Információs Központ
6722 Szeged, Ady tér 10.
A Szegedi Tudományegyetem büszkesége a József Attila Tanulmányi és Információs Központ, (SZTE TIK) 2014. decemberben ünnepelte tizedik születésnapját. Létrehozásakor a tervezők nem csupán egy építészetileg kiemelkedő művet álmodtak meg, hanem egy egyetemi szolgáltató központot is.
A Központ öt funkciót testesít meg, úgymint konferencia tér, tanulási tér, oktatási tér, szolgáltatási tér és a találkozási tér, hiszen a TIK a hallgatók, látogatók találkozási pontja is, melyet méltán igazol az elmúlt 11 év 3.500-4.000 fős napi átlagforgalma és az évi 800.000 látogató, továbbá a több mint 2.000 rendezvény.
A Központ 25.000 m2-es, modern nívódíjas épülete belvárosi fekvésének is köszönhetően egyaránt kedvelt helyszíne a nemzetközi és hazai konferenciáknak, egyetemi és üzleti rendezvényeknek, a kongresszusi rész több mint 1300 fő egyidejű befogadására alkalmas. A Központ egész területe (6 szint) akadálymentesített és légkondicionált.
ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK
A regisztráció visszaigazolásával a Megrendelő és a Szolgáltató között szerződés jön létre, mellyel a Szolgáltató kötelezettséget vállal a visszaigazolt szolgáltatások teljesítésére, a Megrendelő kötelezettséget vállal a szolgáltatások ellenértékének pénzügyi teljesítésére, a kapott visszaigazoláson és díjbekérőn megjelölt módon és időben.
Banki átutalás választása esetén az átutaláshoz szükséges díjbekérőt a regisztráció feldolgozását követően, de a jelentkezéstől számított 10 munkanapon belül távszámla formájában a regio10@kulcstavszamla.hu email címről küldjük a számlázási adatoknál megjelölt költségviselő nevére és az ott megadott email címére. A díjbekérőn az utaláshoz szükséges banki adatokat és a közlemény rovatban feltüntetendő hivatkozási számot is megküldjük.
Bankkártyával történő fizetés esetén a befizetés napját követő 5 munkanapon belül számlát küldünk távszámla formájában a regio10@kulcstavszamla.hu email címről.
A számlát a regisztrációnál megadott számlázási adatokkal készítjük és az ott megjelölt kapcsolattartó email címére küldjük.
Április 14-e után történő regisztrációnál átutalásos fizetési mód nem választható, azonnali bankkártyás fizetés lehetséges.
Az MFE tagsággal rendelkező regisztrációs kategória választása esetén a résztvevők vállalják, hogy esetleges tagdíj tartozásukat az Egyesület felé haladéktalanul rendezik.
Felhívjuk figyelmüket, hogy az MFE tagság ellenőrzésre kerül és a tagdíj befizetés elmulasztása esetén a regisztrációs díjat módosítjuk a nem tagsággal rendelkező kategóriára, és a különbözetről díjbekérőt küldünk!
A befizetést követően a banki kivonat alapján a díjbekérő sorszámára hivatkozva számlát állítunk ki a regisztrációnál a számlázási adatoknál megjelölt költségviselő email címére.
Előlegszámlát a céges megjelenésekkel kapcsolatos megrendeléseknél állítunk ki, résztvevők esetében abban az esetben készül előlegszámla amennyiben befizetésnél nem a teljes díj kerül kiegyenlítésre.
Amennyiben átutalást követően előlegszámla készül, a végszámlát a rendezvényt követően az előlegszámla felhasználásával állíjuk ki. A végszámla teljesítési dátuma a rendezvény utolsó napja.
Külföldről történő átutalásnál a külföldi banki költség az utaló felet terheli, amennyiben a banki költség levonásra kerül az utalt összegből, azt a végszámla kiállításakor fizetendő összegként tüntetjük fel.
Számlázással kapcsolatban felmerülő egyéni igényeiket, kéréseiket kérnénk, minden esetben írásban legyenek szívesek jelezni a regisztráció alkalmával, vagy legkésőbb a befizetést/átutalást megelőzően az info@regio10.hu email címen. Telefonos vagy egyéb szóbeli számla kiállítására vonatkozó igényeket nem áll módunkban elfogadni, csakis e-mailben megküldött formában fogadjuk el.
A kiállított számlákat csakis formai kérésre hivatkozva sztornózni, és új számlát kiállítani 5.000 Ft + ÁFA adminisztrációs díj megfizetése után van lehetőség.
Számla sztornózására és új számla kiállítására költségtérítés nélkül a „RÉGIÓ-10” Kft. adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van mód.
Az új számlán a fizetési határidő az új számla kiállítás napjától számított 8 nap.
FIZETÉSI HATÁRIDŐ
Banki átutalás esetén a részvételi díj és a megrendelt szolgáltatás(ok) a jelentkezést követően küldött díjbekérő alapján a feltüntetett fizetési határidőig (Esedékesség dátuma) az azon feltüntetett bankszámlaszámra fizetendő.
A kedvezményes részvételi díjjal történő jelentkezés határideje egyben a kedvezményes díj befizetésének határideje is!
Amennyiben határidőre nem történik meg a részvételi díj befizetése, abban az esetben a normál regisztrációs díj kerül felszámításra, az emelt összegű regisztrációs díjról egy új díjbekérőt fogunk küldeni!
A kedvezményes jelentkezési határidő napján, illetve az azt megelőző héten történő jelentkezések esetében a kedvezményes regisztrációs díj befizetésének határideje a kedvezményes jelentkezési határidőtől eltérően a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidő lesz. (Esedékesség napja).
A jelentkezési és fizetési határidő lejáratát követően az emelt összegű regisztrációs díjról, ÚJ díjbekérőt küldünk, melynek fizetési határideje a díjbekérőn feltüntetett esedékesség napja.
LEMONDÁSI ÉS MÓDOSÍTÁSI FELTÉTELEK
A regisztrációt és/vagy a megrendelt szolgáltatás(ok) lemondását minden esetben a „RÉGIÓ-10” Kft.-nek az info@regio10.hu email címen írásban kell jelezni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni, továbbá nem tekintjük lemondásnak a díjbekérő nem kiegyenlítését sem, ezért lemondási szándékát kérjük minden esetben írásban is közölni szíveskedjen. A postai úton történő lemondás esetében a lemondás dátuma a postai küldemény feladási dátuma alapján kerül elfogadásra.
A befizetett díjak visszatérítésére az alábbi esetekben van mód:
A regisztráció díjmentes módosítási és lemondási határideje 2025. március 31.
A társasági programok (ebéd, vacsora) díjmentes módosításai és lemondási határideje 2025. március 31.
A határidőt követő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások teljes értéke kifizetendő.
2025. március 31-ét követő lemondások esetében a regisztráció átruházható. A névcserét egy új jelentkezési lap beküldésével szintén írásban kell elküldeni a szervező iroda részére.
A kötbérmentes lemondási határidő előtti lemondások esetében a már befizetett összegek visszautalását, valamint a téves, vagy dupla utalás miatti visszafizetéseket, a rendezvény lezárását követő 30 napon belül utaljuk vissza. A visszafizetést csak a befizető személy, vagy cég bankszámlájára tudjuk teljesíteni, az irodánkat terhelő bankköltségek levonásával.
Lemondás nélküli távolmaradás (NO SHOW):
A szervezők mindent megtesznek egy sikeres kongresszus lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendezvény megszervezéséhez szükséges szolgáltatások, nyomdai anyagok, szállások és étkezések megrendelését a szervezők a megadott határidőn túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett étkezések, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni, rendezvényt követően a számlát a regisztrációnál megadott számlázási adatokkal készítjük és az ott megjelölt kapcsolattartó email címére küldjük.
Társasági programokon való részvétel:
Felhívjuk figyelmüket, hogy az előadásokon, kiállításon, valamint az étkezéseken (kávészünetek, ebédek és a gálavacsora) való részvétel a névkitűzőn található QR kóddal vehetőek igénybe, így kérjük Önöket névkitűzőjüket mindig viseljék.