Perspektívák a Paro-Implantológiában és a Komprehenzív Fogászatban 2023
Szeged, 2024. április 25-27.
Lezárult belföldi / Perspektívák a Paro-Implantológiában és a Komprehenzív Fogászatban 2023
SZTE TIK | József Attila Tanulmányi és Információs Központ
6722 Szeged, Ady tér 10.
A Szegedi Tudományegyetem büszkesége a József Attila Tanulmányi és Információs Központ, (SZTE TIK) 2014. decemberben ünnepelte tizedik születésnapját. Létrehozásakor a tervezők nem csupán egy építészetileg kiemelkedő művet álmodtak meg, hanem egy egyetemi szolgáltató központot is.
A Központ öt funkciót testesít meg, úgymint konferencia tér, tanulási tér, oktatási tér, szolgáltatási tér és a találkozási tér, hiszen a TIK a hallgatók, látogatók találkozási pontja is, melyet méltán igazol az elmúlt 11 év 3.500-4.000 fős napi átlagforgalma és az évi 800.000 látogató, továbbá a több mint 2.000 rendezvény.
A Központ 25.000 m2-es, modern nívódíjas épülete belvárosi fekvésének is köszönhetően egyaránt kedvelt helyszíne a nemzetközi és hazai konferenciáknak, egyetemi és üzleti rendezvényeknek, a kongresszusi rész több mint 1300 fő egyidejű befogadására alkalmas. A Központ egész területe (6 szint) akadálymentesített és légkondicionált.
ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK
Bankkártyával történő fizetés esetén a befizetés napját követő 8 napon belül számlát küldünk távszámla formájában a noreplay@kulcstavszamla.hu email címről. A számlát a jelentkezési lapon megadott számlázási adatokkal készítjük és az ott megjelölt kapcsolattartó email címére küldjük. Banki átutalás választása esetén az átutaláshoz szükséges díjbekérőt a jelentkezés feldolgozását követően, de a jelentkezéstől számított 10 munkanapon belül távszámla formájában a noreplay@kulcstavszamla.hu email címről küldjük meg a számlázási adatoknál megjelölt költségviselő email címére. A díjbekérőn az utaláshoz szükséges banki adatokat és a közlemény rovatban feltüntetendő hivatkozási számot is megküldjük.
REGISZTRÁCIÓS KATEGÓRIÁK:
Kedvezményes regisztrációs díjak április 25 napra: Hands-On kurzus: 120.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, a kurzuson való részvételt, és a welcome kávészünetet. A kávészünet a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéss el, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
Továbbképzés dentálhigiénikusoknak és fogászati asszisztenseknek elmélet félnapos: 20.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, és a továbbképzésen való részvétel és a kávészünetet. A kávészünet a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
BSC dentálhigénikus (MFE tag csak elmélet): 5.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, és a továbbképzésen való részvételt.
BSC dentálhigénikus (MFE tag elmélet és gyakorlat): 25.000 Ft
Továbbképzés dentálhigiénikusoknak és fogászati asszisztenseknek elmélet félnapos: 20.000 Ft A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, és a továbbképzésen való részvétel és a kávészünetet. A kávészünet a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
Továbbképzés dentálhigiénikusoknak és fogászati asszisztenseknek – Elmélet + Gyakorlat 40.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, és a továbbképzésen való részvétel és a kávészünetet. A kávészünet a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
Kedvezményes regisztrációs díjak április 25-27 napokra
Konferencia részvételi díj MFE tagok részére: 90.000 Ft
Konferencia részvételi díj MFE tag rezidensek részére: 16.000 Ft
Konferencia részvételi díj nem MFE tagok részére: 106.000 Ft
Konferencia részvételi díj nem MFE tag rezidensek részére: 27.000 Ft
Konferencia részvételi díj dentálhigiénikusok és asszisztensek részére: 12.000 Ft
Céges képviselő: 52.000 Ft
A részvételi díj tartalmazza a mindenkori jogszabályban meghatározott ÁFA (27%) összegét, a kétnapos konferencia előadásain való részvételt, a programfüzetet, a szakmai kiállítás látogatását, a konferencia csomagot és a kávészüneteket. A kávészünet értéke a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre. A részvételi díj étkezés tartalma bruttó 19.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
A kávészünet értéke a számlán étkezési közvetített szolgáltatásként kerül feltüntetésre. A rezidensek és dentálhigiénikusok részvételi díjak étkezés tartalma bruttó 11.000 Ft, amely az Előlegszámlán ELŐLEG megnevezéssel, a tényleges ÁFA kulcsokkal (5% és/vagy 27%) kerül feltüntetésre. A rendezvényt követően az Előlegszámla alapján Végszámlát küldünk.
Bontott költségviselő esetén, ha költségeit részben vagy egészben a munkahelye vagy szponzor fizeti, kérjük, hogy a jelentkezési lapon pontosan jelölje meg a számlázási nevet és címet, és adjon meg a költségviselőhöz egy kapcsolattartót és elérhetőséget!
A külön fizetendő szolgáltatást és számlázási adatot a „Megjegyzés a számlázáshoz” rovatban kérjük feltüntetni szíveskedjen.
A befizetést követően a banki kivonat alapján számlát állítunk ki, amit elektronikus úton küldünk a befizető/költségviselő nevére és címére. Figyelem! Számlát a regisztrációnál és a díjbekérőn megadott költségviselőre állítjuk ki. Átutalást követően amennyiben előlegszámla készül, a végszámlát szintén a regisztrációnál megadott költségviselőre névre állítjuk ki. A rendezvényt követően az előlegszámlák felhasználásával végszámlát állítunk ki, amit elektronikus úton küldünk meg a befizető vagy szponzor nevére és címére.
Külföldről történő átutalásnál a külföldi banki költség az utaló felet terheli, amennyiben a banki költség levonásra kerül az utalt összegből, azt a végszámla kiállításakor fizetendő összegként tüntetjük fel.
Távbizonylatok @gmail.com-ra végződő e-mail címre történő küldés esetében a PROMÓCIÓK és/vagy FRISSÍTÉSEK nevű mappákba is érkezhetnek.
A jelentkezési lap visszaigazolásával a Megrendelő és a Szolgáltató között szerződés jön létre, mellyel a Szolgáltató kötelezettséget vállal a visszaigazolt szolgáltatások teljesítésére, a Megrendelő kötelezettséget vállal a szolgáltatások ellenértékének pénzügyi teljesítésére, a kapott visszaigazoláson és díjbekérőn megjelölt módon és időben. Számlázással kapcsolatban felmerülő egyéni igényeiket, kéréseiket kérnénk, minden esetben írásban legyenek szívesek jelezni a regisztráció alkalmával, vagy legkésőbb a befizetést/átutalást megelőzően az info@regio10.hu email címen. Telefonos vagy egyéb szóbeli számla kiállítására vonatkozó igényeket nem áll módunkban elfogadni, csakis e-mailben megküldött formában fogadjuk el.
A rendezvény teljesítését követően (teljesítés dátuma a rendezvény utolsó napja) kiállított végszámlákat csakis formai kérésre hivatkozva sztornózni, és új számlát kiállítani 5.000 Ft + ÁFA adminisztrációs díj megfizetése után van lehetőség.
Számla sztornózására és új számla kiállítására költségtérítés nélkül a „RÉGIÓ-10” Kft. adminisztrációs hibájából adódóan kiállított számlák esetében van mód.
Az új számlán a fizetési határidő az új számla kiállítás napjától számított 8 nap.
FIZETÉSI HATÁRIDŐ
Banki átutalás esetén a részvételi díj és a megrendelt szolgáltatás(ok) a jelentkezést követően küldött díjbekérő alapján a feltüntetett fizetési határidőig (Esedékesség dátuma) az azon feltüntetett bankszámlaszámra fizetendő. A kedvezményes részvételi díjjal történő jelentkezés határideje egyben a kedvezményes díj befizetésének határideje is! Amennyiben a jelentkezési lapon meghatározott határidőre nem történik meg a részvételi díj befizetése, a normál regisztrációs díj kerül felszámításra! A kedvezményes jelentkezési határidő napján, illetve az azt megelőző héten történő jelentkezések esetében a kedvezményes regisztrációs díj befizetésének határideje a kedvezményes jelentkezési határidőtől eltérően a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidő lesz.(Esedékesség napja). A jelentkezési és fizetési határidő lejáratát követően az emelt összegű regisztrációs díjról, ÚJ díjbekérőt küldünk, melynek fizetési határideje a díjbekérőn feltüntetett esedékesség napja.
LEMONDÁSI ÉS MÓDOSÍTÁSI FELTÉTELEK
A regisztrációt és/vagy a megrendelt szolgáltatás(ok) lemondását minden esetben a „RÉGIÓ-10” Kft.-nek írásban kell jelezni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni, csakis az e-mailben vagy postai úton megküldött lemondást fogadjuk el. A postai úton történő lemondás esetében a lemondás dátuma a postai küldemény feladási dátuma alapján kerül elfogadásra.
A befizetett díjak visszatérítésére az alábbi esetekben van mód: A regisztráció és a részvételi díjban foglalt szolgáltatások díjmentes módosítási és lemondási határideje 2024. március 31. A társasági programok (ebéd, vacsora) díjmentes módosításai és lemondási határideje 2024. március 31. A határidőt követő lemondás esetén a megrendelt szolgáltatások teljes értéke kifizetendő. 2024. március 31-ét követő lemondások esetében a regisztráció átruházható. A névcserét egy új jelentkezési lap beküldésével szintén írásban kell elküldeni a szervező iroda részére. A kötbérmentes lemondási határidő előtti lemondások esetében a már befizetett összegek visszautalását, valamint a téves, vagy dupla utalás miatti visszafizetéseket, a rendezvény lezárását követő 30 napon belül utaljuk vissza. A visszafizetést csak a befizető személy, vagy cég bankszámlájára tudjuk teljesíteni, az irodánkat terhelő bankköltségek levonásával.
Lemondás nélküli távolmaradás (NO SHOW): A szervezők mindent megtesznek egy sikeres kongresszus lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendezvény megszervezéséhez szükséges szolgáltatások, nyomdai anyagok, szállások és étkezések megrendelését a szervezők a megadott határidőn túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett szállodai szobák, étkezések, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni.